top of page

ISO 9001:2015

certificate

Επικέντρωση στον Πελάτη:

Οι οργανώσεις πρέπει να κατανοούν και να ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών και να επιδιώκουν τη βελτίωση της ικανοποίησής τους.

Ηγεσία:

Η ανώτατη διοίκηση πρέπει να επιδεικνύει ηγεσία και αφοσίωση στο QMS, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα και τον συντονισμό με τους στόχους του οργανισμού.

Συμμετοχή των Ανθρώπων:

Η ενεργή συμμετοχή και ο ενδυνάμωση των εργαζομένων είναι ουσιώδης για την επιτυχία του QMS.

Προσέγγιση Κατά Επεξεργασίας:

Το πρότυπο προωθεί τη χρήση μιας προσέγγισης κατά επεξεργασίας για τη διαχείριση και τη βελτίωση των οργανωτικών δραστηριοτήτων.

Βελτίωση:

Οι οργανώσεις πρέπει να επιδιώκουν συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του QMS με τη χρήση πολιτικής ποιότητας, στόχων, εσωτερικών ελέγχων, ανάλυσης δεδομένων, δράσεων διόρθωσης και προληπτικών μέτρων, καθώς και αξιολογήσεων από τη διοίκηση.

Λήψη Αποφάσεων με Βάση τα Δεδομένα:

Η ενεργή συμμετοχή και ο ενδυνάμωση των εργαζομένων είναι ουσιώδης για την επιτυχία του QMS.

Διαχείριση Σχέσεων:

Οι οργανώσεις ενθαρρύνονται να διαχειρίζονται τις σχέσεις με σημαντικούς ενδιαφερόμενους, συμπεριλαμβανομένων πελατών και προμηθευτών.

ecoprotectlogo

Αρ. Πιστοποιητικού: 120623-6

Η πιστοποίηση ISO 9001 βασίζεται στον κύκλο Σχεδιασμός-Εφαρμογή-Έλεγχος-Ενέργεια (Plan-Do-Check-Act, PDCA), παρέχοντας μια συστηματική προσέγγιση για τη διαχείριση διεργασιών και την προώθηση της συνεχούς βελτίωσης.

bottom of page